UPOZORNÉÍ! S ohledem na aktuální situaci, kdy všichni dodavatelé a výrobci průběžně zdražují námi nakupované zboží, tak u položek, které nejsou momentálně skladem, nemůžeme garantovat cenu, která se aktuálně zobrazuje v e-shopu !
* Stále probíhají velké výprodeje skladových zásob - záložka VÝPRODEJ ! *
Záruční podmínky
Záruční podmínky
1. Úvodní ustanovení
Společnost Gasta & Čoupek Olomouc poskytuje na prodávané zboží práva z odpovědnosti za vady v rozsahu platných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. U vybraných produktů může být současně poskytována smluvní záruka, jejíž délka a podmínky jsou uvedeny v záručním listu nebo přímo u popisu zboží.
2. Odpovědnost za vady a záruka
-
Standardní doba odpovědnosti za vady pro spotřebitele činí 24 měsíců od převzetí zboží.
-
Pokud je u zboží uvedena smluvní záruka delší než zákonná lhůta, platí pro kupujícího výhodnější podmínky.
-
V případě nákupu zboží na IČO (pro podnikatele) se délka a podmínky odpovědnosti za vady řídí dohodou mezi stranami a mohou se od zákonných lhůt lišit.
3. Omezení odpovědnosti
Práva z odpovědnosti za vady se nevztahují na:
-
škody vzniklé při přepravě (viz sekce 4),
-
vady vzniklé neodborným zacházením nebo použitím v rozporu s návodem,
-
mechanické poškození způsobené užíváním,
-
běžné opotřebení odpovídající charakteru a intenzitě užívání,
-
škody způsobené živelnou událostí (voda, oheň, blesk apod.),
-
vady způsobené nestabilitou elektrické sítě, přepětím a jinými vnějšími vlivy.
Kratší životnost spotřební součástky není sama o sobě vadou zboží a nelze ji reklamovat.
4. Převzetí zboží a kontrola při dodání
Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat neporušenost obalu a stav zboží.
V případě zjevného poškození je povinen:
-
ihned sepsat s dopravcem protokol o škodě,
-
pořídit fotodokumentaci a neprodleně nás kontaktovat.
Pokud kupující po rozbalení zjistí skryté poškození, je povinen tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu dopravci a prodejci.
Reklamace mechanického poškození způsobeného přepravou bez doloženého protokolu o škodě bude obtížně uplatnitelná.
5. Uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit:
-
u prodávajícího (Gasta & Čoupek Olomouc),
-
nebo v autorizovaném servisu, pokud je uveden v záručním listu a je blíže kupujícímu.
Kupující je při uplatnění reklamace povinen předložit:
-
doklad o koupi (fakturu nebo účtenku),
-
popis závady,
-
pokud existuje, také záruční list.
Reklamované zboží musí být předáno v kompletním stavu, ideálně v originálním nebo adekvátním ochranném obalu.
6. Přeprava reklamovaného zboží
Pokud kupující zasílá reklamované zboží dopravcem, odpovídá za jeho správné zabalení a zabezpečení proti poškození.
Doporučujeme zásilku pojistit.
V případě poškození během přepravy nese odpovědnost kupující.
7. Vyřízení reklamace
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím nedohodneme jinak.
-
V případě uznání reklamace bude zboží opraveno, vyměněno za nové, poskytnuta sleva nebo budou vráceny peníze.
Pokud bude reklamace shledána jako neoprávněná, vyhrazujeme si právo účtovat manipulační poplatek 500 Kč za náklady spojené s manipulací a přepravou reklamovaného zboží.
8. Neoprávněná reklamace
Za neoprávněnou reklamaci se považuje situace, kdy:
-
závada není prokázána,
-
reklamace se vztahuje na běžné opotřebení,
-
došlo k poškození nesprávným užíváním.
O tom, zda je reklamace oprávněná, rozhodne odborné posouzení autorizovaného servisu.
9. Komunikace
Veškerá komunikace v průběhu reklamace probíhá primárně prostřednictvím e-mailu, pokud není dohodnuto jinak.